MEDIJSKI PRIORITET JE „ZADRUGA 2“, A NE KOSOVO

Ovih dana svedoci smo reklamiranja novog formata rijaliti programa na TV Pink kao sredstvo za zaglupljivanje širokih narodnih masa da bi se skrenula pažnja sa aktuelnih tema kao što su Kosovo, nizak životni stanard, nezaposlenost, siromaštvo i ekološki problemi. Dok je sve više korisnika narodne kuhinje (trenutno 35 000), dok su u toku pljačkaške privatizacije zbog kojih ogroman broj radnika ostaje bez posla, svake godine oko 1000 građana iz očaja i nemaštine izvrši samoubistvo, televizijski magnat Željko Mitrović (miljenik svih režima) po nalogu aktuelne vlasti sprema „grandiozni“ rijaliti pod nazivom „Zadruga2“. U ovaj projekat uložena su milionska sredstva koja je TV Pink dobila putem kredita uz aminovanje aktuelne vlasti uprkos višemilionskim dugovanjima ove TV kuće prema državi i njenim građanima (porez, struja, komunalije, itd.).  Nažalost, činjenica je da je prosečnom građaninu Srbije rijaliti program važniji od svih društvenih i ličnih problema i tako je podložan manipulacijama u režiji partije na vlasti.

U normalnim društvima teško je zamisliti realizaciju ovakvih rijaliti programa. Za razliku od kapitalističkog sistema u čijem je interesu da se sistematski zaglupljuje sopstveni narod, u socijalističkom sistemu pažnja se posvećuje podizanju obrazovnog i kulturnog nivoa građana.